lördag

...and your mother is a virgin

ny titel och ny template och allt. kändes nyttigt.

nedas bröllop idag. känns så ofattbart stort. första av vår generation's bröllop liksom. wtf. inte för att jag värderar giftermål så högt, men mer symboliken av det hela. av någon anledning så inkluderar jag inte mig själv dock. de flesta i familjen kommer ju typ njuta av tvåsamhetens frukter, typ gifta sig, skaffa barn, köpa villa, köpa hund- och varje gång bilden kommer fram så verkar jag liksom inte vara med. bortrest eller avskuren eller död. något pretto, men jag ser ju det så.
sen vidare till ett ämne av lägre kaliber. jag köpte en klänning till bröllopet imorse. återupptäckte hatet gentemot H&M och drottninggatan. studenttiden borde fan ha lärt mig nåt. jag köpte iofs klänningen på MONKI, vilket verkar vara den klipskaste affärsiden sen..ja, jag kommer inte på något. men ändå.
jag trodde aldrig att jag skulle dra modebloggsramsan och skriva om kläder/klädmärken här, men ja ja. det kvittar väl.

på babbelhumör idag.
jag hoppas att Burning Bright håller hela kvällen. skulle kännas bittert om även steinbeck svek mig under bröllopets tristare perioder.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida