onsdag

Torsten klöser så hårt nuförtiden och
Kalle sprider glädje på något fnuligt sätt
känns som att jag kan inte läsa.
.typ á la Y Kant Tori[Meldy] Reed?

odenlab och jag fick en heartfelt reunion idag. känns bra. känns värt att lägga 470 kr där, hellre än på värdelös skit som typ biblioteksräkningar eller mackor från pressbyrån.
min nya nipponesiska konica går heller inte att gnälla på.

fast jag tror att jag sover för mycket- äter kanske lite väl dåligt och latmaskigt.


jag förstår mig inte på Hirdman längre. det kan ju vara kursens fel.
typ ämnespassionens långsamma död.
borde kanske bli mäklare istället. eller någon form av rådgivare. eller konferensarrangör. jobba med ett ämne som inte går att bli ledsen över.

jag är inte så arg längre.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida