tisdag

en uppdaterad slutsats är att jag, Melody Bahar Fucktard Lovelin, är en smått(as in, extremt) ouppstyrd individ.
jag missar saker, jag glömmer viktiga händelser, jag skriver nästan aldrig ner nåt med avsikt och jag har en trevlig tendens av att tro att jag har 300% bättre koll på saker/mig själv än vad jag egentligen har.
jag vill inte bättra på mig. än. håller tummarna att min brist på fokus är åldersbunden.

nog med självrannsakan.
jag förutser att martin lär irritera sig på nämnandet av detta i en blogg, men fuck it.
jag(vi) ska röra oss mot dalarna på torsdag för en kort helgvisit på ett ack så gulligt, ack så flummigt, hälsohem vid namnet masesgården. uppstyrt av min mor så klart. potatisvatten, yoga, hälsogröt, stavgång och hippiebullshit i tre fantastiska dagar.
jag ser fram emot det med samma form av glädje och enthusiasm som jag brukar ha inför dålig-filmmaraton, finlandsbåtar och billiga ölhak med fotbollstv/hits spelandes i bakgrunden.

mamma gnäller om sina finnar, om ingmar och om sin rygg. jag orkar inte bry mig längre.
jag har dock en lussekatt, och det blir nog lite xiu xiu när mor gått och lagt sig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida