fredag

Berlin var en åktur av underliga proportioner. Kallt, hungrigt, grått, färgglatt, berusat, skitigt, ljuvligt, ångest, lycka, osv. Vineria, BERGfuckingHAIN, knarkz, min vidriga jävla klass, underliga lägenheter i Kreuzberg, ninetiesvidriga hostel i Friedrichshain, förstoppade jävla konstmässa. Jello, lassi, KRAUT, bierbierbier och inte så jävla mkt annat.

Höstlov. Högkoncentrat av Martin. Bör umgås mer med andra människor innan jag börjar prata redneck, gå runt i smutsiga DNtröjor(and not much else) och ha kroppsspråk som en femåring inför alla jag möter som om det vore högformellt beteende.

Krossade nästan kameran i Berlin. A fucking close one. Får styra upp en kompaktkamera innan jag slänger tre månadsinkomster i en tysk papperskorg.

Mjarrh. Martin berättade om en Trekkieträff i Skarpnäck på söndag. Det får ju nästan inte missas. COME ON liksom. Jag ska klä ut mig till Worff.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida