onsdag

två inlägg på en dag. great.
har gjort allt som skulle göras idag.
plus lite till.

börjar bli orolig. och jag irriterar mig på det. jag lyckades förtränga nojorna i typ 48 timmar.
fattar inte grejen. ska sluta tänka på det. sluta känna mig yngre, sämre, mindre. dra på lite av den ack så lyckade pompösiteten.

hängde i musiksalen idag. rummet innanför har århundradets coolaste akustik. jag sjöng tills lungorna gav upp.
sprang ju också. skillsen är kvar. om man bortser ifrån den rosselframkallande astman.

men nej. egentligen är allt fantastiskt. det går bra. fint. jenny är bäst. min klass är skoj. min lärare har koll. mina bilder blir nästan bra. och jag får pengar imorgon. på fredag ska jag ha skoj. nästa vecka ska jag träffa bra människor, se bra band och dansa tills benen inte kan bära mig mer. allt blir bra. livet leker egentligen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida