tisdag

jag hör klickande kameraljud från altanen. eller är det davids rum?
mina sinnen har dött lite smått. ser inte ordentligt(kan inte fota), hör konstigt(kan inte lyssna på musik för att allt låter lite liite atonalt), munnen har tappat sin funktion(dreglar ofrivilligt och småsexigt när jag sover, kan inte äta/dricka), luktsinnet är spårlöst försvunnet(främst jobbigt). det enda sinnet som fortfarande är i behåll är nog känseln, som är på overdrive, vilket är läskigt. borde ha sex nu bara för att se hur obehagligt/nice det känns.

ska ringa erik nu. mest för att jag saknar honom. men också för att jag vill undvika att ringa någon annan och riskera att det blir fasansfull telefontystnad och senare behöva bemöta alla osäkerhetsbaserade nojor kring det. någon borde egentligen slå mig på käften när jag tänker så här mycket.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida