tisdag

saker jag börjat störa mig på med internatliv:

  • det luktar alltid lite konstigt/jävligt äckligt på toaletten. inte för att jag påstår att jag själv sprider härliga odörer när jag befinner mig just på toaletten. men seriöst, kan inte någon i mitt hus få i sig en grönsak då och då? så kanske man slipper den permanenta lukten av lik som sprider sig i hallen kl 6 på morgonen.
  • folk som diskar åt en. ja, nu är jag jävligt dum och ouppskattande, men det är faktiskt något särskilt med att diska sin egen disk på sitt eget särskilda sätt.
  • när huskamrater/gäster vandrar omkring med skor inomhus. leriga skor. tjenahejsan, vi bor inte i en amerikansk sitcom.
  • det ofattbart tråkiga kallpratet som typ alla i mitt hus känner för att engagera sig i varje dag. ja, jag är en kallhjärtad asocial stockholmare. men srsly. jag vill inte höra om din coola lantisbil/din konservativa åsikt om bögar/din referens till Takida som hc/din förkärlek till Äntligen Hemma. Ok?
Jag har hittat en rolig hippie att leka med. Vi ska fixa barnklocka imorgon.

Oh! Klara kommer ju imorgon också. Det blir fabtastic. Lyckan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida