onsdag

mitt musikhype börjar gå på repeat, årligen.
det har blivit Mirah i stora lass de senaste dagarna.
vill citera låttexter som en hormonell 14åring.

hade digital och analog presentation idag, för första gången sen innan jag blev sjuk.
det gick ovanligt bra. känner mig fortfarande lite som en av klassens mindre ambitiösa personer, men feedbacken var sjukt bra. främst ifrån Günther.
appropå honom så måste jag nämna hur fantastiskt skönt det är med en bra, nördig, manlig lärare som ändå har ett vettigt genusperspektiv. att han ändå bibehåller medvetenheten samtidigt som det inte blir ett politiskt korrekt, regurgiterat babbel. vilket det så ofta blir.

produktiviteten är ändlös.
idag ska jag:
fotografera något subjektivt vs. objektivt fult. sämst jävla uppgift but oh well.
skanna/redigera en färgbild och en svartvit bild.
springa och rossla
skriva någon slags provisorisk höstbudget
beställa ett par riktiga, ordentliga, estetiskt neutrala glasögon så att jag slipper vara blind.
skriva ut lite noter och sätta mig vid ett riktigt piano i mer än 4 min.
lägga mig tidigt. ffs.

har slutat noja. känns duktigt. skönt. ickeneurotiskt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida