tisdag


Jag var pepp hela dagen. Skrev superba spellistor till diverse grejer. Fick bildideér. Kom på att jag är en individ under allt. Skypade. Började städa rummet. Spelade animal collective för peppens skull, men det blev en snedtripp och jag hamnade i ett hörn. Skrev en lista med förbjudna skivor. Fortsatte städa till hjärndöd radiomusik. Har nu en Katy Perry-låt cirkulerande i huvudet. Framkallade rullarna, började nästan grina när jag upptäckte att martins rulle var helsvart. Åt middag, kollade på en fasansfull M. Night Shyamalan-film. Började skanna, datorerna bögade men det fungerade till slut. Jag ångrar att jag gjorde det.

Internet är farligt. Tänker ut hypotetiska scenarion. Känns lite som när jag köpte 8 t/r-biljetter till stockholm. Farligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida