fredag

Senaste inlägget var ett jävla skämt. Den verkliga bloggen sög också jävligt hårt. Semestern också.
Magsjuka, hål i marken, ökendamm, stekheta 37° nätter, hårda madrasser, dumma släktingar, stora svarta kackerlackor som flyger, avloppslukt EVERY FUCKING WHERE, fler dumma släktingar och kladdiga plastlakan
Men även! Vackra barn, fantastiskt god och genuin mat och fina stunder med Vanja och Magda.

Nu: Jobb, bo hos pappa och senare någon slags lägenhet, kramas med the love of my life, rosenhill, portfolioskiten, way out west/<3, klappa katt, brygga sandnegerte, spela ukke, bada, reppa kameran, alkohol, körkort, skrivmaskin, symaskin, kramas pussas mer med martin, se yo la tengo, new york dolls, annat grejt, köpa nål, hångla med reccidsen igen, bli kompis med stockholm igen, ta högskoleprovet, inreda en eventuellt jättefin lägenhet med teak, teak, reccids, fina böckerna, pianot och FÅTÖLJEN och kanske hinna äta en frukt eller tre hundra.

Mina bröst har fått namn. Som jag har längtat. Bob & Jeff.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag höra två vuxna käbbla om att jag fet. Party. Sen uppstyrdheter. Och en god middag hos martin. Förhoppningsvis får jag ligga.

Irak lawlz! några bilder från början av resan:


kusiner farbröder

helt rätt

jävla skitplan

Erbil Int. Airport. LOL!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida