onsdag

Har funderat kring det här med tatueringar jävligt länge nu.
1. Jag vet att jag vill ha en. 2. Den ska inte vara sentimental, men den ska vara i färg och det ska helst finnas djur med. 3. Den ska helst täcka ett stort område. Så alltså en sleeve av något slag.

Sen har man så klart den traditionella oron kring:
1. Kommer jag gilla motivet resten av mitt liv? 2. Vad gör jag om jag behöver opereras kring området, etc? 3. Tänk om jag stöter på en framtida chef, svärmor, försäkringskassohandledare som tycker att det är ett stort no-no?

Vid dessa moment brukar jag oftast tänka:
1. Jag lär tröttna, oavsett motiv. 2. Den dagen, den sorgen. 3. Överarmssleeves syns oftast inte till vardags. Och för närvarande har jag en pojkvänsmor som är en av de mest fantastiska, öppensinnade kvinnor jag någonsin stött på, så det får väl vara så länge.

Här kommer lite bilder på vad som verkar fräsigt.





Sen tänker jag att det hade varit kul med helt absurda saker, som dessa motiv:


 






Hur det än går får vi se. Har även någon konstig idé om att jag måste ha lite mer rippade överarmar för att kunna bära gaddningen. Onödigheter egentligen.

1 kommentarer:

Blogger Fifi sa...

Jag gillar valrossen, både originell och söt. Och katterna förstås, som den kattgalning jag är...

8:41 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida