söndag

damascus

jag kom att tänka på spazperioder jag hade under gymnasiet och högstadiet. tillfällen då allt kändes ohanterligt, då jag blev alldeles kall och jag flydde med en vridande känsla av otillfredställdhet i magen. typ skolavslutningen i tvåan. diverse skolkonserter. lajv. när jag vaknade upp mitt i natten hos andra människor. egentligen har man varit duktig på att förtränga det. men varför gjorde jag det in the first place? puberteten känns så jävla påtaglig när man inte är mitt i den. back in the old days då man allvarligt talat fick för sig att man var störd i huvudet på något sätt.

jag vill åka till iran. banga på usa. jag drar till iran istället.

jag berättade för mor om något jag har dolt sen sommaren 2006 för några veckor sen. jag gillar att det har fått oss att bråka mer under en månad än vi har under mitt liv. det där kanske var för avslöjande. skitsamma. exhibitionism är ju bra på något sätt. bloggfenomenet och allt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida