onsdag

how soon

varje kärleksrelaterad låt jag hör känns helt rätt i tillämpning. och det är bara fel. inte ok. förhoppningar är något farligt.
min sällskapssjuka är hemsk. jag vill barabarabara vara med folk hela dagarna. vill inte sitta hemma och live vicariously via bilddagboken.
spelade in kurt vonnegut idag. oserri som satan, men kul nonetheless. sushi är snäll.

det ska bli gott med ordentlig mat och fint vin på fredag. ska bli behagligt att skölja bort gårdagens hemskheter med vodka på lördag. alkis.

jag fick en stjärna bredvid mitt namn på min intervju idag. om jag får jobbet kommer det att innebära att jag får typ 14000 per månad efter skatt. fast jag kommer typ behöva offra hela mitt liv + vänner för det. äsch. jag överlever nog till mars.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida