tisdag

hydrolized air

kom på mig själv idag. så jävla hårt. fascinerande hur puckad man är ibland. men gud, jag ska inte bli geggig och ledsen igen.
var på 44an idag. blev måttligt arg över att de har målat om väggarna och blivit rumsrena i sitt möblemang. log lite sympatiskt åt 14åringarna som såg ut att vilja smälta in i väggarna. skrattade inombords åt andra, och lite åt mig själv. blev överraskad. byggde lite armmuskler. dödade lite blod i bröstet. skrattade högt åt smurfmannen. kände mig liten igen.

träffade en man idag som sa fiskmås typ hundra ggr. rätt gullig liten man.
känner mig inte alls så sjuk längre. nu är det dags för lite woody allen och horrorchickflicks. barbarella och related om jag orkar. gud prisa bristen på skolarbete.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida