måndag

quartier

middagen gick. bra. sen blev det festivillan. vilket hade alla bra förutsättningar men ja.. jossan och martin drog hem sen drog jag och erik vidare till gustavs blivande flickväns 18års fest i tullinge. [vilket verkade vara ett lyckat move. har saknat gustav. och sofia ska seriöst bli en filmkvällsregular annars blir jag arg.] vid tre drar erik och jag hem till honom, fast tappar bort oss på vägen, går igenom mörka skogen, missar nattbussen fast egentligen inte, dissar vår slroute och hoppar av i gullmars för att äta, hoppar på 94an och åker till st:eriksplan. lägger oss kvart i fem. jag går upp 10. åker hem och tittar på heroes. repar med mle. erik skrev typ världens bästa låt. jag skämtar inte. bästa låten.

alltså heroes. jag är fast. det är inte så jävla bra. men spännande. spännande. ihk. det går för långsamt att ladda ned.

nu ska jag iväg, som äkta sandtrash, till MAX för jobbintervju.
lol. nu ska jag dricka kaffe.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida