onsdag

tog mig en tripp på stan idag och införskaffade förnödenheter. aka. pocketboksskydd, morötter för 3:- kilot, en yves saint laurent-skinnjacka för 120:-(omgzor, ponies and stickers and myspace dot com), och lite klassiker som min magra reccidsamling kände ett behov av.

kollar på nya knight rider och är pepp. det är, trots all bristande kvalité, sjukt skoj att kolla på coola bilar göra coola saker. med en Hoff-cameo som grädden på moset!
i reklampausen tar jag även tillfället i akt att storskratta åt reklamen för Valkyrie och Tompas fantastiska oneliners. jag är tärd mellan "Hitler is the arch enemy of the ENTIRE WORLD!" vs "We have to kill Hitler!".

såg Grey Gardens igår kväll. jag är förälskad. aristokrati, atonal sång, galenskap i klass med Britneys breakdown, Kennedys/Bouviers, little Edie, big Edie!
trailern är lågmäld i jämförelse, men ack så fin:



idag är jag fan sjukt pepp. konsumtionsglädje
jag försökte frälsa kidsen i huset med Coffee and Cigarettes igår kväll. stort misslyckande, de tyckte bara att Jack White-grejen var kul. jag blev dock aspepp på ett Jim Jarmusch-maraton. jag har sett så jävla lite. måste ta och se typ Dead Man, Ghost Dog, Neil Young and the Crazy Horse, Night on Earth, etc.
mjarrh. jag vill vill vill. men kidsen lär ju hata filmerna, och om jag sitter på rummet lär de knacka på stup i kvarten, sitta på min sängkant och spela tetris med ljudet på. får väl vara uppe om nätterna istället.

mormonerna i min ålder börjar gifta sig. med tanke på den sexuella frustrationen de upplever så förökar de sig som kaniner. och inget är läskigare än fasansfullt dumma människor som skaffar barn.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

To the fantastic oneliners:
http://www.tshirthell.com/funny-shirts/what-about-all-the-good-things-hitler-did/

Because if someone else already wrote and illustrated my point, why should I bother?

Lecter

PS: That other comment was me too, just in case you couldn't figure it out *hug*

5:56 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida