söndag


jag hypar Hype Machine. egentligen är jag rätt pepp på alla som till skillnad från mig skriver och gör saker av substans i sina bloggar.

dagen har bestått av Chuck på sexan i drygt sex timmar, julmust och en kvällstripp till malmö för att se Mammoth och köpa tidning. vi råkade även parkera i ett parkeringshus som stänger 22, så vi väntade en dryg timme på att sista bussen skulle komma och ta oss hem istället. nu har vi druckit onämnbara mängder california white, färgat lovisas hår, och lyssnat på hot chip-covers som Magda och Emil tipsade mig om igår. det här var nog den mest händelserika kvällen under mina två veckor i Skaune.

jag har märkt att jag har rätt så bristande skills när det gäller att skriva/prata om film så om ni undrar vad jag tyckte om Mammoth så får ni kolla upp HadarCars på filmtipset istället.

jag och Lovisa diskuterade manskroppen idag. idealiserande, otroligt sexistiskt och aningen frustrerande ämne.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida