måndag

jag förändras lika mycket, och lika drastiskt nu som jag gjorde för 4-5 år sen. det bara känns långsammare.
jag är rastlös i bygden. jag spelar spel på min gameboy och städar rum som aldrig riktigt blir rena. ser på film och promenerar bort till macken. skypar. tar bilder som inte betyder nåt.
jag är uppstyrd mest för sakens skull. peppen infinner sig inte men det känns bra ändå. pepp tenderar att tyna bort snabbt. det här mellanläget ger väl upphov till riktig produktivitet.

letar lägenheter i stockholm. det finns mycket fint. håller tummarna att nåt bra fixas. och att jag får jobb. så kan jag åka hem till stockholm i sommar och trivas lite.

men allt i skåne kan inte rackas ner på. det kalla soliga vädret kontra dimman, i kombination med den öppna marken inbjuder till många pretentiösa, småromantiska tankar. och jag vill verkligen ha en fin skånelänga med växter och norman rockwell-tavlor i.

soundtracket till min första vecka i östra grevie 2009 får bli SY- Sister. Kalas kalas.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida