måndag

hej jag vill skjuta mina snoriga huskamrater point blank och få det gjort.
dagens lista:
  • linda tar mina skor vid frukosten och återlämnar dem tillsammans med en sur, främmande odör.
  • mina apelsiner är försvunna, då Lindas bror som hälsar på tog några utan att fråga.
  • de spelar på min gitarr utan att fråga, slår den i golvet, skadar träfinishen och dumpar den på sängen utan att säga till.
  • lånar mitt gameboy, raderar mitt nuvarande pokemonspel, eftersom de inte förstod att man bara kunde spara ett spel åt gången.
  • lånar min dator, öppnar 30 program åt gången, sätter i två usbminnen, en hårddisk plus en cdskiva, och skyller på mig när datorn hänger sig.
  • de har ätit upp mitt lördagsgodis(ingefärskolorna).
utöver allt detta så håller de fortfarande fast vid att ställa de dummaste frågorna jag någonsin hört någon mentalt närvarande över 10 år säga. jisses. lång jobbig inkorrekt mening. men icke, de går mig på nerverna! de borstar inte ur toalettskålen! de lämnar använda trosor på min schampoburk, de förstår inte betydelsen av vitaminer och mineraler. jag vill bara tillbaks till den äckliga smutsiga övermöblerade lägenheten utan handfat där jag kunde rulla runt i min egen smuts, misär och ensamhet. ge mig ensamhet. jag orkar inte bry mig om andra levande, korkade varelsers onödiga banala rutiner längre. liberation, please!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida