onsdag

jag hade en dröm inatt om att ett ex, en massa kompisar och en del birollsskådisar från filmer jag sett, hade äckligt, avancerat, fult sex på ett kontor.

senare, mot morgonen, så hade jag en flashbackdröm om Martin, och jag kom fram till slutsatsen som jag alltid kommer till, och det är att han är bäst. hela grejen är bäst. han är vacker, lagar den bästa maten jag någonsin ätit, och fattar alla dumma saker jag säger. han kombinerar smart/ödmjuk like no other. han kan dra de bästa bigot-skämten. han är feminist på det riktiga sättet. alla bör känna martin, eller någon lik honom. om det finns.
jag är partisk och förälskad. som fan. men det ändrar ju ingenting.

jag hör vakuumbelysaren i källaren surra. någon screentrycker. det tomma fritidsrummet är mitt nya favoritrum.
nu ska jag slåss, laga middag(veganska drumsticks & spenatrisotto), kolla på knight rider och jobba mer på zinegrejen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida