lördag

det blev våffelkväll/fruktstund i Svalan istället för fyllekalas i stan. det bildades dock gäng som på mellanstadiet. jag, lovisa, johanna, felicia och linn blev något slags ilsket, sexgalet tjejgäng som käftade/gapskrattade högt om sex, prostitution, kukar, sexleksaker och ondskefulla män, vs. jenny, stickan och björne som mest var hungriga, tyckte vi var pinsamma och ville prata om hallonkarameller och pariserhjul. de drog drygt 4 min efter att de tryckt i sig sina våfflor.

sen snackade vi skit om alla galna idioter som går på östra, varefter två av dem knackar på köksfönstret. jag skakade på huvudet och vägrade låta dem komma in.

allt som allt en positiv kväll. eller dag.
på öppet hus fick jag lite komplimanger för mina bilder. en skön liten egopumpning.

jag har inget coolt att säga idag. jo. Hell Songs är asbra. lounge metal är nya grejen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida