söndag

Estroboscorpio och Pistol Disco var grymt. Trots minimala utrymmen och mer eller mindre behagligt sällskap. Fattigmanssessioner inne på toaletten. Becka hade svulstiga nyheter.
Jag och Erik begav oss till KGB där Frida befann sig. Lite whiskeysörplande under bordet, fin konversation. Vi tog oss sedan till Erik för lite s.k. efterfest. Vilket egentligen bestod av bra sällskap, äggröra och början på Lost in Translation innan vi däckade alla tre på bäddsoffan.

Igår kväll var det kalas i Kadirhushållet. "Farbror" Akram kom förbi och agerade proletärt sällskap. Det blev tårta och vin. Sen lektes det tjej på Judith och Bertils innan jag, Becka och Erik tog oss en trip till Strand för att se Wavves. Rocknrollkåta popkillar i 18-19årsåldern. Vilket var grymt. Spontant krossade gitarrer och ett fantastiskt "LETS GET FUCKED UUUP!". Sen blev det New York Synecdoche och te på en säng medan jag somnade och snarkade.

Nu sitter jag hos far, lackar på mor och fasar inför resan hem imorgon. Det är den där jobbiga magkänslan/ångesten jag alltid får när jag ska hem till Malmö. Sjukt irriterande.
Känns som att det är en stor fet dötidsperiod som kommer nu. Inga fler utställningar förrän slutet på april. Lacken. Men jag ser fram emot att komma hem och kunna prata med Martin igen.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida