onsdag

det var ett tag sen jag skrev.

nu har jag övergett tonåren. det känns inte så annorlunda. är lite nere. det kliar lite i ögat. chili/kiwi-kladdiga händer tror jag. kan inte somna. kollar på kassa serier på fyran.
jag öppnade martins födelsedagsbrev. blev smått lyrisk.

jag ser fram emot saker.
  • äta glass med erik.
  • dricka öl med folk som är bra
  • ta en promenad runt vinterviken
  • upptäcka mer av malmö
  • dansa en hel månad
  • åka till arlanda och välkomna
  • äta cake
  • lyssna på riktiga skivor, på ett golv
  • bygga ett eget mörkrum
  • ligga på gräs
  • klappa katt
  • simma
  • vara uppe hela nätter
  • hångla
  • sjunga mer
  • resa billigt
nedrans. nu blev jag ledsen på min egen födelsedag. hoppas sömn kan göra nåt åt det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida