onsdag

Har fått en ordentligt dagsrutin nu. (Jag är så snuskigt pratglad, så istället för att jag ringa någon som sover för att tömma mitt bedövande självupptagna skitsnack på, så tömmer jag det här istället.)
Jag vaknar, går till skolan, äter lunch, sitter vid Skype och säger hej till Japan i två-tre timmar, fyller resten av eftermiddagen med något skolrelaterat, slåss vid sex-sju, lagar och äter middag och kollar på en eller två tv-serier, kollar på en film, sitter på mitt rum och skriver i bloggen, somnar sedan till ett gg-avsnitt eller senast hypad spellista. Helgerna innefattar möjligtvis lite alkohol om jag är festlig, lite längre, mer kvalitativa Skypekonversationer och pyssligt beteende. Åker in till stan då och då när jag känner mig cool nog. Hänger med kidsen i Sparven eller Svalan när jag tröttnar på tjejerna i huset.
Det är första gången på ett och ett halvt år som jag haft en rutin som hållit längre än en månad.
Jag har ingen åsikt om det är nåt positivt eller negativt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida