onsdag

Photobucket

OMG.
Bara tre dagar kvar. Tre dagar. 97% av tiden har gått. 97%!
From. lördag är allt socker, solsken och snusk.

Nu blir det Dolly, dammsugning och listor.
---------------------------------------------------------------------------------

Idag drog jag till Malmö för att handla. Det sög. Det enda som är groovy cakes är att jag nu har en stor karta tabletter mot åksjuka.
Nu ska jag tvätta, skriva ut foton till Falsterbo/portfolio-workshopen och packa ihop grejerna till Sthlm. Sen ska jag äta påskgodis och titta på Scrubs tills jag däckar.
Jag vill att tiden ska gå jättefort och jättesegt.

Mina läsglasögon gör att jag ser jättebra och får huvudvärk samtidigt. Hur fan går det ihop?

Jag har lyssnat på It's Blitz på bussresan hem. En sådan besvikelse. Jag lackar.

Jag är the master of elaboration idag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida