torsdag

Jag har kollat igenom mina mappar den senaste timmen och insett att jag har en jävla massa episka bilder tagna av andra fantastiskt skillade människor ute i världen som jag sällan delar med mig utav. Här kommer ett smakprov.

Ur alla fina bloggar är mina favoriter de som ligger i inredningsgenren. Kanske för att jag inte har en helt egen lägenhet än eller för att jag känner mig alldeles för nomadisk för att kunna inreda ett hem. Och ingen annan verkar riktigt dela min smak. Men ja, Martin har bra smak, dont get me wrong, men han är mer för det stilrena medan jag uppskattar stök, prylar och lite trasighet när det gäller inredning.



Sen finns det så klart de ännu mer episka matbilderna. Den bästa sysselsättningen när man är för fattig för att laga något spexigt till middag.





Jösses. Mer imorgon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida