fredag

BERLIN! BERLIN!

en rolig grej är att jag omedvetet verkar ha fått för mig att ju mer jag skriver här, desto bättre blir inläggen. faktumet är dock att det egentligen blir raka motsatsen. men äsch äsch. jag tänker fortfarande låtsas om att jag har ingen aning om vem som läser detta och fortsätta min egen selfpreservational idioti och skriva bara för att jag vill.

jag vill inte jobba idag. jag är glad, nöjd, pepp. men vill helt enkelt inte säga smaklig måltid till en till person.

sol! nu måste jag springelinga. ses om 16 timmar.
kaffekaffekaffekaffe. ihkihkihkihkihk

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

var jobbar du nånstans, lilla vän?

10:30 fm  
Blogger Em sa...

på max och sen en restaurang på skånegatan som heter Koh Phangan. vad har du för dig nuomdagarna?

1:16 fm  
Blogger Linn sa...

:O Jobbar du på Koh Phangan???!!!!! COOOOOOLT! :-D

5:03 em  
Blogger Em sa...

haha. jupp. går du dit ofta?

1:28 em  
Anonymous Anonym sa...

koh phangan! vad roligt, jag är på bondegatan just nu. det är ju nära :)
jag är mest ledig men har fått extrajobb på the body shop o det är kuligt.

9:44 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida