söndag

ahp ahp ahp

helt sjukt. måste bara skriva.

1. idag har jag jobbat 14 timmar straight. först på max, helvetets flotthåla(men jag gillar det.) där jag basically bara grillade hamburgare och la sallad på dem. sen sitta i garderoben på koh phangan under lördagshorruschen. inatt sov jag 4 timmar. buäh.

2. är så grymt nöjd med allt ändå. nöjd över att jag inte är missnöjd nuförtiden.

3. alltså. jag har pengar herregud.

4. fick precis ett mejl från cindy sherman herself. känns typ. aaaahh! seriöst.

5. vill att klara ska flytta in.

6. läste om Den stora guiden till verkligheten idag. det är seriöst den bästa ickefiktionella boken som någonsin skrivits.

7. josse blir myndig. yay.

8. jag kommer träffa erik imorgon för första gången på en vecka. hej hej abstinensbesvär. hej hej. vad löjlig jag är.

9. heroes season 2

10. lalalalalallalalalalllllaaaaa. gay.

så här:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ok. du vägrar svara. men så här är det. natalia har flyttat ut(inte pga. duvetvad) pga. att hennes föräldrar har slutat försörja henne. vi har också gjort slut. fredligt.
då vet du. hon vet ingenting. hon hatar dig inte. inte jag heller.
ring mig pucko.

2:19 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida