måndag

delving crap

jag undrar om jag kommer att minnas den här tiden om ett år som tiden då jag kopplade ihop särskilda låtar till särskilda människor och att jag var kär på riktigt. liksom att man minns känslan+personen, eller om jag bara ser tillbaka på det som tiden då jag hade enorma ha-begär för folk. typ bara känslan och inget annat.

idag har jag bara tänkt på sex. och jag börjar nästan undra om det faktiskt är så att jag bara kan ha sex med folk som jag inte känner något för. lol om det faktiskt är sant. vore likt allt annat.

varför jag sitter och är självanalyserande och ful i fingrarna när jag egentligen bara borde sluta tänka på sån skit är en fråga som egentligen är omöjlig att besvara. mongome.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

sluta. ring mig. mejla mig. svara här. whatever. ge mig nåt. klarar inte av att du inte säger något alls. hela jag imploderar och exploderar om och om igen. snälla. du vet att det är illa om jag börjar bli blödig.

förresten. smidigt och otroligt engagerat av dig att tom. blocka mina telefonsamtal. go comviq. go dig. jävla dig.

10:26 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida