lördag

dingdingding

gillar att jag har hållit upp 5 relativt livliga smsdialoger under de senaste dagarnas arbetspass.

åkte nästan hem till MRTN ikväll, men tröttbanget vann. och typ faktumet att ellac passivt fällde de två fulaste kommentarerna jag hört på länge. muäp.
fick in muchos i garderobpengar ikväll. typ 4000. smidigt mkt cash min arbetsgivare tjänar på skiten.

får samtidigt in en del dricks. har lagt all dricks i en liten burk varje kväll när jag kommer hem. om ett år tänker jag räkna allt(om jag kan hålla mig) och sen köpa något fullständigt onödigt och frivolous med pengarna. typ något från tvshop. eller nk. äsch.

förresten så fick jag denna lapp idag medan jag hängde kappor:


lite längre ner på lappen står det "Till Garderobieeren."
och det visade sig att numret tillhör en viss André Håkansson från Timrå.
lol,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida