fredag

ELLE

ellenärskadetbliinneattvarasomjag,blekochfegochsävlig
ochlatmendetsomfortfarandegällerärvackerochlyckligoch
nukjolmedsärskildaveck.

haft en aningen jobbig, men produktiv dag. gick till banken, startade ett förmånskonto med snuskigt mkt ränta. satte mig på biblioteket och skrev en budget för resten av 2007, räknade ut hur mycket jag kommer få i lön, vad pengarna ska gå till, hur mkt ska sparas, etc. kom också på att jag förmodligen kommer att dö om jag inte eventuellt dumpar jobbet på max. bestämde mig för att göra det två veckor innan jul.
de nästa två dagarna blir hårda med 14 timmar arbete per dag, vilket innebär typ 6 timmar sömn, som mest.
ska färga håret. once and for all. ska inte vara så seriös hela dagarna.
jag ska också sluta vara rädd för att visa folk jag inte känner så väl att jag tycker att de verkar kul. för sånt är ju bra. vem vill inte höra att en annan tycker att de verkar bra?

en tjej i baren på koh phangan är seriöst min nya jobbmamma. hon heter jenny och är typ det snyggaste jag sett och är typ jättesöt och ger mig läsk och fish sauce och vaktar garderoben när jag ska beställa mat. ihk. snällisen.

fick förresten en hundring i dricks av en tandlös thailändare idag. weird. men lite kul. tänk detta, fast med tröja på:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida