onsdag

i'll never lie again

nämen oj oj. varförvarför.

vill rymmarymmarymma. men det går inte.

bör få i mig alkohol snarast. en liter öl. en liter gin. whatever.

hejjagälskarattfåpratameddig.villgöradetmer.påriktigt.

storhandlade på lidl idag. sen splurgade jag på sex and the cityboxen.
dumt som satan men ack så värt
vill söka jobb på videomix eller nåt. verkar jättevärt,
även om jag får minimiminiminimilön.


lavender diamond.

rosa.
under och överskattat in i oändligheten
samma sak med växter.
och hemlagad mat.

lön imorgon. ska spara. ska ju åka runt.
ska ju resa. och köpa kameraobjektiv.


alex ska till tyskland. modiga jäveln. vill ju också.



my shadow is a monday. becky strike du får sjunga mig till sömns any day.
vill plugga.

random tankar som nerskrivs är alltid lika bra.
borde sluta skriva.
fota mer.
lägga upp det istället.
men det är ju egentligen inget utlopp. bara pretto för det mesta.
det är iofs skrivandet också.
vill hångla. men egentligen inte.
vill bara dricka och röra vid något som lever.
för tillfället är det min dator. den är nästan lika varm och levande som en människa. det gör mig glad. tillfälligt. men glad ändå.
måste säga upp mig på max. pallar inte längre.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida