måndag

bubabruiseup

JAG VILL INTE JOBBA I EN FLOTTIG HÅLA I 10 TIMMAR.

ok, min ambivalens gentemot mina arbetsplatser måste sluta. ska kirra något fiffig grej short of att inte jobba.

årets dummaste; gå inte och lägg dig när du känner att allt är sämst. då vaknar du och tror att allt är sämst på riktigt. men jag mår inte det-här-tar-aldrig-slut-usch-vad-hemskt. tackolov.

en lista(som ett milt peppförsök) av saker som är/kommer bli bra:
bandemojset med MLE
köpa tyg
köpa slkort
få lön
inte vara jazz
frida kommer hem iddaaaaag!
beställa böcker
spara pengar
animal collective
fanfare ciocarlia
bonde do role
mum
douglas coupland
min fantabulösa tomatsås
regniga eftermiddagar + kaffe
nya avsnitt av grey's
nya avsnitt av heroes
inte äta snabbmat längre
erikperik
klappa katter
kramas
lukta på folk
äta gröt
snart är det jul

det blev lite väl grasping for straws mot slutet.
men bara för att jag inte är en förnekelsebög så tänker jag skriva ner det som är sämst också. och få det gjort.

disk
vakna ensam
tänka för mycket
flott i håret
otacksamma kunder
fulla gubbar
regn
ingen vinterjacka
inget slkort
snabbmat
bristen på socialt liv
döda katter
stökigt rum
kallt
inga raggsockor
trasig mp3spelare
inget kaffe
ingen tid att tänka på sånt som är bra
att jag är feg som satan inför främmande spännande människor
jobba svart
inget kaffe
mamma och silent treatments of the world
inga fina sms längre
buäh

men det är på uppgång. [peppeppeppeppeppeppepp]

alltså seriöst. jag kan vara misspepp men ändå bli alldeles varm av vissa saker. iiihk,

1 kommentarer:

Blogger Linn sa...

Hej Melody! :) Låter som att du har ett mkt spännade och innehållsrikt liv! haha! Allt väl med dig? KRAAAAM // Linn =)

5:02 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida