tisdag

Devotchka

22:22
känner mig rastlös. fick för mig igår kväll att jag aldrig skulle skriva här igen. felfel.
träffade en skoj nörd på record hunter igår som rekommenderade typ ett parallelband till alla skivor jag tänkte köpa. helt sjuk kille. skakade av musiknördig upphetsning.

mamma har införskaffat ett par neonrosa långkallingar åt mig. ihh.

kommit på att jag bör sluta ha med mig saker som mobil/mp3spelare/kamera när det inte behövs. de skapar ju en sorts oro för att bli bestulen. vad hände med att ha en hundring+hemnyckeln i jeansfickan och just leave it at that? och tom. bli glad när det regnar eftersom man inte bryr sig om att ens värdesaker går sönder.
på tal om det så har alla byxor jag äger gått sönder. förutom mina gråa finbyxor som kliar. blir väl kjol tills jag får lön. kallt det kommer bli.

ihk. spelning imorgon. kommer att bli cp. with any luck.

mor ger mig överdrivna mängder paranoia över saker jag hade tur nog att inte överanalysera in the first place. jävla jävla jäveljävlar.


måste typ ta tag i saker. äta gröt och antingen dricka kaffe regelbundet eller lägga av helt. huvudvärk och yrsel på jobbet, wuää. städa mitt rum. lägga viktiga dokument i pärmar. skicka in papper. betala räkningar i tid. INTE försova mig till jobbet. laga hemmagjord lunch, istället för att köpa cpdyr på pressbyrån. tvätta mitt ansikte och plugga ordentligt.
massa grejer man bör göra, som man inte gör. orkaorka.

en

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida