söndag

underlig underlig dag.
ringa herr odell kl 4 på morgonen i sällskapsdesperation.
jag har aldrig ringt någon mitt i natten och tvingat dem att komma till mig. aldrig ringt någon mitt i natten och begärt något. ever.
kollade på town bloody hall tillsammans. sjukt skoj. fint att kunna lacka på norman mailer med någon. dricka vin. prata om hegemonier. boka biljetter till prag. avboka biljetter till prag. sitta i karlbergsparken. somna ovanpå en person. eller vara under. bara känna tyngd. sova med katten emellan. erotik och allt det där fast den totala avsaknaden av sex.
sen vara ensam resten av dagen. känna sällskapssjukan krypa fram. komma på att carol bacchi är sjuk i huvudet. att mitt hår luktar kaffe och rök och läder. att jag vill bara sluta sakna saker och folk och deras detaljer. vill kunna fortsätta vara arg så att det inte blir frestande att ringa och bli besviken,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida