torsdag


narcissismen tar över lite.

jag har druckit surt vin och läsk till middag idag med jenny och linda.
vi pratade om vår roadtrip till våren. vi pratade om våra föräldrar, att vi ska köpa gott dyrt vin from. nu. vi ska även tända brasa och laga saffranslaxsoppa nästa helg. jenny tände upp lite vattenpipa i vardagsrummet. jag fann det rätt mysigt ändå, rätt passande smak/doft med äpple och kanel.
julkänslan kryper fram långsamt. det känns inte helt och hållet än.
på tal om julkänsla så ska jag spendera julafton med martin h. nästan lite bättre än min tidigare plan att spendera den på egen hand som förra året.

jag har vässat på en önskelista, men jag tror att det är mer av en inköpslista för mig själv:
  • en kompakt digitalkamera
  • en fjärrutlösare med autofokus
  • en holga. helst en diana.
  • ett duntäcke
  • mjuka strumpor
  • babypuder
  • en ponny. en riktig.


fick reda på idag att klassen ska ställa ut på Malmös Fotobiennal i mars, Falsterbo Konsthall i april och Stockholms Auktionshus Malmöfilial i maj. Kompakt, koncentrerad ångest på burk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida