tisdag

är nu i malmö. är så vidrigt jävla hungrig. åt sist vid tretiden igår. lawlz. nu har jag 50 min kvar tills bussen kommer. jag känner av en kommande nackspänningsgrej orsakad av min misslyckade tupplur på tåget. jag är utöver det för snål för att äta på centralen och lackar järnet på/oroar mig som fan över att martin inte varit online vid rätt tillfälle i typ två dagar. 50% är mitt eget fel, så mitt gnällande känns relativt berättigat.

stockholm var bra. lär nog inte inta alkohol på ett tag nu när jag blivit bortskämd med så bra sällskap. följer i beckas fotsteg inför hennes litteraturbögande, boytoyfria, vita månad.
nu ska det bli asbra billig mat, resten av säsong 2 af Californication, timmar i labbet, och slagsmål.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida