måndag

jag lyssnar på paul anka och hoppas på mer produktiva dagar. måste sluta sova så jävla mkt. börja göra saker. sluta sitta på arslet och kolla på tv.

det blåser som fan. mina fönster skakar. det susar läskigt. alla i huset sover.
med tanke på att jag är mörkrädd, och bär på en djupgående paranoja om att det är ett slemmigt zombielik(tänk the lady in room 237) under min säng som bara väntar på att dra sig upp och långsamt slakta mig med sina äckliga zombienaglar, så känns det lagom trevligt att sitta i mitt halvbelysta rum just nu. jag får för mig att jag hör någon/något knacka på mitt fönster hela tiden. iiiihk.

på tal om betydligt mer käcka saker så har jag börjat odla smörgåskrasse i ett litet plastlock vid mitt fönster. det är hur fint som helst. det har bara gått ett dygn och det är redan små festliga skott som sticker ut.

jag har fortfarande ingenting coolt att skriva om.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida