onsdag


vi har firat jenneys sista kväll i trasten innan hennes extensiva londonresa. vi satt i sparven och drack öl. halvjobbig stämning ibland. jag körde på mitt standardbeteende som jag drar på fester. drog skämt om fontanellsex, och diverse andra perversioner, och agerade besserwisser när det gäller alla möjliga ämnen som kom upp. anders var dock en värdig opponent. han är smart och har koll.

besökte biblioteket idag. nya grejen är att läsa. jag följer trenden. var enormt sugen på att plocka på mig allt de hade med Norman Mailer. jag läste Patrioten i samband med att jag såg Town Bloody Hall-debatten med honom och Germaine Greer när jag pluggade genus. jag utvecklade ett enormt jävla hat för honom. särskilt i kombination med hans lilla cameo i Gilmore Girls. jag gillar att göda på hat i olika sammanhang.
men ja. åter till saken. jag tänkte låna en massa norman mailer men hejdade mig. jag har inte läst böcker aktivt på fritiden sen gymnasiet, så jag började mjukisstyle. tre Couplands, en Pratchett, The Neon Bible och Mikrofonkåt, mest för att omslaget var så shiny. just det. och två kokböcker. och en bok med veganska bakelser. mest för sakens skull.
malmö stadsbibliotek är så sjukt vackert också.

imorgon är jag helt ledig och tänker ägna dagen åt att duscha länge, klämma finnar och ligga i sängen medan solen gör sin entre igen.

just det. världens största ickehemlis. alkohol är offlimits på en månad. jag blir kåt och frustrerad som en ful finnig fjortonårig porrconnoisseur.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida